четвер, 12 квітня 2018 р.

Мої чарівні україночки!


Наша рідна українська мова найспівучіша, наймилозвучніша та найніжніша серед інших мов світу. А які у нас чарівні україночки!
Найдорожча в світі рідна мова
Барвиста, ніжна, гарна, як весна.
І пісня соловейка світанкова,
І вільна воля, що для всіх одна. 
Це рідний край, милішого немає,
Щаслива я, що він у мене є.
Я Україну словом вишиваю,
Бо тут все рідне, світле і моє.
 Слова Надії Красоткіної стали девізом конкурсу "Словом вишиваю Україну", який вже не перший рік проходить в Бердянському районі. Мої чарівні дівчатка взяли активну участь у фестивалі відеороликів та посіли призові місця.

Харченко Кіра посіла І місце з роботою "Світ моїх дитячих мрій" (власна творчіть).  Переглянути роботу можна за посиланням...


Синєок Діана посіла ІІ призове місце з роботою "Молитва за Україну" (власна творчість). Переглянути роботу можна за посиланням...



А колективна робота дівчаток (відеоролик на художній твір Марії Скочиліс    "Я українка") отримала ІІІ місце. Переглянути роботу можна за посиланням... Щиро вітаю своїх дівчаток та бажаю завжди жити з любовю в серці до своєї України!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...