Дистанційне навчання 5 клас 2020

Доброго дня, діти!
Я сподіваюся, що, отримані вами завдання напередодні, ви успішно виконали. За розпорядженням МОН ми продовжуємо далі з вами працювати дистанційно.                                                                               Зверніть увагу!   
Після скасування карантину до тем, що будуть самостійно вами опрцьовуватися, ми повертатися не будемо! Бажаю вам успіхів у навчанні! Бережіть себе і своїх рідних!
**********************************************************************************
Увага! Всеукраїнська школа онлайн!   У понеділок, саме  6 квітня, для школярів 5-11 класів стартує проєкт "Всеукраїська школа онлайн". 40  найкращих педагогів з Києва стануть вчителями для учнів всієї країни. Уроки, що вас цікавлять ви зможете переглянути за посиланням Ваш розклад!!!
******************************************************************************
Зверніть увагу!
У вас є можливість переглядати 3 урока у віртуальній школі з української мови кожного тижня. Шкода, але теми уроків не прописують наперед! Слідкуйте! Переглядайте! Навчайтесь!!!
****************************************************
25.05.2020                  
Українська мова.
  На цьому тижні ми повторимо та узагальнемо вивчений матеріал протягом року у 5 класі. Прошу всіх, хто не здав перевірні роботи, переслати їх мені (вправа 503, 510, 515).
  • Перегляньте  відеоурок  від пані Юлії "Повторення, узагальнення та систематизація вивченого з розділу "Лексикологія".
  • Усно опрацюйте параграфи 50, 51 та 53.
  • Виконайте усно вправи 523, 530, 536, 541.
***************************************************************************
Українська література.
****************************************
18.05.2020                  
Українська мова.
  На цьому тижні ми повторимо та узагальнемо матеріал з теми "Складне речення. Пряма мова. Діалог" та напишемо з вами контрольну роботу. Нам знову на поміч прийдуть уроки пані Юлії. Оскільки більшість з вас минулого тижня знехтували запропонованими завданнями, то цього тижня їх буде трішки більше. Нагадую, що цей тиждень буде вирішальним у виставленні вам оцінок. Тож до роботи!
  • Опрацювати параграф 48. Вам слід пригадати все про діалог та розділові знаки при ньому.                                                                                    Готуємося до написання                                                      контрольної роботи:
  • Переглянути відеоурок  від пані Юлії "Діалог. Тире при діалозі".
  • Переглянути відеоурок  від пані Юлії "Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові".
  • Переглянути відеоурок  від пані Юлії "Розділові знаки при прямій мові".
  • У зошиті виконати вправу 510. (завд. 1). Виконану роботу сфотографувати та прислати мені у Viber. 
  • Написати у зошиті  самостійну роботу (Вправа 515). Виконану роботу сфотографувати та прислати мені у Viber. 
Увага!!!  22.05.2020                   
Контрольна робота з української мови на тему: "Складне речення. Пряма мова. Діалог"!
Початок: о 9.10
  • Перейдіть за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join.
  • Код доступу ........    я повідомлю  22 травня 0 9.00.          .             .
  • Пам'ятайте !!! Робота ваша триватиме 50 хвилин!!!
***************************************************
Українська література.
  • Чекаю на виразне  аудіочитання  твору Г. Тютюника "Дивак" від Антоненка Максима, Клімчука Максима, Антосік Валерії, Носовської Діани та Синєок Діани.
  • Дочитати повість  "Сіроманець" до кінця  (ст.227-245).
  • Написати у зошит цитатну характеристику Сашка (не менше 8 цитат)
  • Написати у зошиті  літературний диктант. Виконані 2 письмові роботи сфотографувати та прислати мені у Viber. 
1. Вовка звали ....
2. Він співав ..... голосом.
3. Зграя сиділа позаду нього,.... 
4. Малинові голови навпроти хмар нагадували вовкові ...
5. На старість вовк...
6. Чепіжний в'їхав конем у ... ліс.
7. Вітер гостро пахнув....  
8. Сіроманець був прив'язаний... до драбини.
9. Вовк волочив Андрійка за....
10. Андрійко обіймав вовка руками, щоб ... легше було.
11. Влігся на ньому під ..., що свистів над ним на всі свої пальці.
12. Сірий степ ... лежав у Сіроманці перед лапами...
  • Виконати завдання на освітньому порталі "На урок", перейшовши за посиланням   https://naurok.com.ua/test/join Код доступу 151031Роботу слід виконати до 23 травня до 21.00.
************************************************
 12.05.2020                  
Українська мова.
На цьому тижні, діти, ви дізнаєтеся що таке пряма мова, для чого вона служить і які розділові знаки ставляться в реченнях із прямою мовою. Розібратися в темі вам допоможуть відеоуроки та схеми-підказки ( П - пряма мова; А, а - слова автора):







  • Не забуваймо переглядати відеоуроки від пані Юлії Всеукраїнської школи онлайн!
  • Опрацювати параграф 47.
  • Переглянути відеоурок "Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові".
  • Виконати всім учням вправу 503 (завд. 1, 2). Виконану роботу сфотографувати та прислати мені у Viber. 
  • Виконати завдання на освітньому порталі "На урок", перейшовши за посиланням https://naurok.com.ua/test/joinКод доступу 467198 Роботу слід виконати до 16 травня до 12.00.

Українська література.
  • Аудіозапис виразного читання твору Г. Тютюника "Дивак" надіслали мені лише 4 учнів!!!  Чекаю на  ваше виразне  аудіочитання!!! 
  • Прочитати І частину повісті "Сіроманець" (ст.227-233).
  • Дати усно відповіді  на запитання на  ст.233-234.
  • За бажанням можна переглянути кінофільм за мотивами повісті М.Вінграновського. 
***************************************************
Увага!!!  04.05.2020                   
Контрольна робота з української мови!!!
Початок: о 9.10
  • Перейдіть за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join.
  • Код доступу  454856.             .
  • Пам'ятайте !!! Робота ваша триватиме 50 хвилин!!!
**********************************************************************************
04.05.2020   
                  
Українська мова.
На цьому тижні ми повторимо та узагальнемо  вивчене  з теми "Складні речення з безсполучниковим та сполучниковим зв'язком" та навчимося правильно оформлювати конверти. А  допоможуть нам в цьому уроки пані Юлії.
  • Переглянути відеоурок "Складні речення з безсполучниковим зв'язком".
  • Виконати завдання на освітньому порталі "На урок", перейшовши за посиланням   https://naurok.com.ua/test/join Код доступу 283286Роботу слід виконати до 10 травня до 12.00.
  • Антосік В. та Маслак Ол. виконують у зошиті вправу 492. Виконану роботу сфотографувати та прислати мені у Viber.
  • Переглянути відеоурок  мовленнєвого розвитку "Ділові папери. Оформлення конверта".
  • Завдання для всіх учнів: оформити конверт (це можна зробити на звичайному аркуші паперу)! Цю роботу сфотографувати і прислати мені у Viber.

Українська література.
  • Вірші напам'ять (П.Тичини, М.Рильського, Т.Шевченка) здали не всі!!! Чекаю на  ваші  відеовиступи!!! 
  • Виберіть будь-який абзац твору Г. Тютюника "Дивак". Навчіться його виразно читати. Зробіть аудіозапис виразного читання прозового уривка твору та  пришліть  мені у Viber. ( Перевірна робота за програмою!!!)   
  • Опрацювати підручник на ст. 225-226. (Відомості про Миколу Вінграновського.)   
*****************************************************************************
27.04.2020
      Всім доброго дня! Гадаю, що ви, діти, уже знаєте, що цей навчальний рік ми завершуємо дистанційно! Тому я прошу вас активізуватися, читати уважно мої повідомлення, не нехтувати завданнями,  щоб ми могли успішно завершити рік!          Зазвичай у кінці навчального року ми пишемо з вами перевірні роботи. Цей рік не буде виключенням. Як ми будемо це робити? Вже цього тижня ми напишемо з вами контрольну роботу з української мови. Як і раніше, ми зробимо це на платформі "На урок", але тепер спробуємо в реальному часі. З української літератури я прошу вас декламування віршів (П.Тичини, М.Рильського, Т.Шевченка (хто не здав) зняти на відео і прислати мені у Viber зі своєї сторіночки. Термінові повідомлення, нагадування про здачу робіт, коди для входу на платформу я буду розміщувати у Viber в нашій групі "Українська мова. 5 клас".

Українська мова. 


Пані Юлія, що веде уроки мови у Всеукраїнській школі онлайн, чудово на цьому тижні закріпила з вами тему "Звертання. Вставні слова". Якщо ви не переглядали ці уроки, то перед написанням контрольної роботи я радила б вам це зробити. 
  • Повторення. Тема уроку "Найбільш уживані вставні слова та сполучення" за посиланням... .
  • Повторення. Тема уроку "Розділові знаки при звертанні" за посиланням... .
  • Повторення. Тема уроку "Непоширені та поширені звертання"   за посиланням... .
  • Виконати контрольну роботу з теми "Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів", що відбудеться 29.04.2020 об 11.00 на платформі "На урок". 
  • Опрацювати матеріал підручника на ст.195 - 196. Ви дізнаєтеся про види зв'язків у складному реченні. Вам легше буде зрозуміти матеріал, якщо ви переглянете відеоурок.
  • У зошиті виконати вправу 487. Виконану роботу сфотографувати та прислати у Viber.

Українська література.

Я досі чекаю фото написаної контрольної роботи за творчістю Т.Шевченка, Є.Гуцала та П. Тичини від таких учнів: Маслака Ол. та Клімчука М.!!!
  • Маю надію, що ви дочитали твір Г.Тютюника "Дивак". Тому...
  • Виконайте завдання, перейшовши за посиланням   https://naurok.com.ua/test/join Код доступу 992898. 
  • Завдання на освітньому порталі "На урок" будуть активні до 2 травня до 22.00. 
  • Декламування віршів (П.Тичини, М.Рильського, Т.Шевченка (хто не здав) зняти на відео і прислати мені у Viber зі своєї сторіночки.   
******************************************************************************
21.04.2020
    Маю надію, що цього тижня ви переглядали онлайн уроки. Шкода, що вони трішки відстають від наших занять. Педагог дуже гарно викладає матеріал, старається добирати вправи близькі школярам, а тому варто побувати на уроках такого вчителя!!! (Аж сама заслухалася!) Сподіваюся, діти, що ви переглядаєте ці заняття!
   Результати тестувань за минулий тиждень з теми "Звертання" показали, що ви дійсно зробили аналіз помилок і тепер краще орієнтуєтеся у даній темі. На цьому тижні ми продовжимо з вами роботу над темою "Вставні слова".
   
Українська мова. 
  • Вивчити найуживаніші вставні слова. Їх ви можете знайти у підручнику на ст. 192 (таблиця).  Вам слід знати: що саме вони виражають та приклади таких вставних слів!
  • Повторіть розділові знаки при вставних словах. 
  • Виконайте завдання, перейшовши за посиланням      https://naurok.com.ua/test/join Код доступу 583065.
  • Напишіть у зошиті лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів (їх слід у тексті підкреслити). Свою роботу сфотографуйте та передайте її мені через Viber (0972548843).
  • Завдання на освітньому порталі "На урок" будуть активні до 26 квітня до 22.00. 

Українська література.
Виконати письмову контрольну роботу з теми "Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало ". Роботу слід сфотографувати та передати мені через Viber (0972548843).
Контрольна робота.
Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало

1.У якому творі розповідається про дитинство Т.Шевченка?
А) «Садок вишневий коло хати»                  Б) « В бур*янах»                   В)  «Гаї шумлять»
2.Що роблять дівчата, повертаючись з роботи у вірші  «Садок вишневий коло хати» ? 
А) Танцюють       Б) співають         В) сміються           Г) розмовляють
3. У якому вірші Т. Шевченка   героями є соловейко, хрущі?
А) «Садок вишневий коло хати»        Б) « Зірка»      В)  «Гаї шумлять»   Г) «Не бував ти у наших краях»
4. Назвати вірш П.Тичини:
А) «Садок вишневий коло хати»        Б) « Зірка»      В)  «Гаї шумлять»   Г) «За сонцем хмаронька пливе»
5.Знайти рядок з епітетами:
А)  Зіронька встає, соловейко научати не дає;
Б)  Маленькі діточки, рожева хмарка
В) неначе ворог, мов матері діти
6.Визначити тематику творів П. Тичини:
А) про дітей      Б) про тварин       В) про природу        Г) про державу
7. Установіть відповідність:
а) П.Тичина           1. «Не бував ти у наших краях»
б) Є. Гуцало           2.  «За сонцем хмаронька пливе»
в) Т.Шевченко       3. «Княжа Україна»
                                 4. «Зірка»
8. Установіть відповідність:
а) порівняння                     1. « Купатися в морі сліз»
б) персоніфікація               2. «світло поволі заповзає в хату»
в) гіпербола                        3. «А туман, неначе ворог , закриває  море»
                                             4. «Рожева хмаронька пливе»
9.  Установіть відповідність:
А) «Садок вишневий коло хати»     1. «Хмарки біжать – милуюся,Милуюся-дивуюся,чого                                                                    душі моїй  так весело»
Б) « Зірка»                                   2. «Ніч -велика чарівниця! Зачарувала звіра, птицю»
 В)  «Гаї шумлять»                         3. «Співають ідучи дівчата, а матері вечерять ждуть»
                                                                 4.«Ллється чисте срібло з відер на маки й калину»
10.Установіть відповідність описів природи з назвою твору:
А) «Лось»                                                1. «Там же небо-блакитні простори…»
Б) «Не бував ти у наших краях»      2. «Ставши над Дніпром зеленооким…я прошу перо у                                                                                       них високе»
В)  « Журавлі високі пролітають»       3. «Хрущі над вишнями гудуть…»
                                                                4.«Струмінь вітру доносив запах річкової криги, у                                                                                      ньому жив дух  примерзлого болота…»
11.Установіть послідовність подій в оповіданні Є Гуцала «Лось»
А) Початок твору                                      1.Діти думали,як той лось міг попасти у воду
Б) Розвиток подій                                      2. Лось звик до заповідника
В) Кінець твору                                         3. Лось не ворухнувся. Він припав до землі,                                                                                                  прислухаючись, чи  далеко ще весна…
12.Установіть відповідність персонажів та їх характеристик з оповідання «Лось» Є Гуцала:
А) дядько Шпичак                                    1. «Неквапно попрямував  до тієї поляни, на якій                                                                                      любив найчастіше бувати…»
Б)  Лось                                                       2. «Охопили зором ріку, і їхні лиця ще більше  
В) брати-підберезовики                            пом*якшали од  навколишнього простору…»
                                                               3. «… треба думати про те, щоб якось його заховати,                                                                                                                            замівши сліди»      
  •   Прочитати 2-гу частину твору Г.Тютюника "Дивак" (ст.220-222)

********************************************************************************
13.04.2020
На цьому тижні ви мали змогу переглянути два урока онлайн. Це були заняття на повторення і узагальнення вивченого раніше вами програмового матеріалу. Гадаю, що повторення пішло вам на користь. Тепер ви краще орієнтуєтеся  у визначенні граматичної основи речення, вміло розмежовуєте речення та словосполучення. 
 Проте аналіз виконаного вами завдання з теми "Звертання" показав, що ви недостатньо розібралися у матеріалі. Про це свідчать ваші результати проходження тестів. Тому завдання цього тижня: повторити вивчене про звертання, вивчити правильне вживання іменників у кличному відмінку та познайомитися зі вставними словами та сполученнями слів.

Українська мова. 
  • Опрацюйте матеріал у підручнику на ст.189 та правильно вживайте іменники у кличному відмінку однини. 
  • Виконайте у зошиті вправу 472. 
  • Виконайте завдання, перейшовши за посиланням   https://naurok.com.ua/test/join Код доступу 466482. 
  • Перегляньте  відео (частина 1). Вчитель познайомить вас зі вставними словами (ВС).
  • Опрацюйте матеріал підручника на ст. 191. 
  • У зошиті виконайте вправу 477.
  • Завдання будуть активні до 18 квітня до 22.00. 
Українська література.
  • Познайомтеся з автобіографією Г.Тютюника. За матеріалом підручника (ст.214-215) складіть конспект. 
  • Прочитайте 1-шу частину твору Г.Тютюника "Дивак" (ст.216-219).
  • Усно дайте відповіді на запитання (ст.219).
********************************************************************************
06.04.2020
Українська мова.
На цьому тижні ми продовжимо вивчати теми з розділу "Відомості із синтаксису й  пунктуації".
  • Повторіть параграф 43. (Чітко знаємо, коли ставимо двокрапку при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами, а коли тире)
  • Виконайте завдання "Розділові знаки при узагальнювальних словах", перейшовши за посиланням https://naurok.com.ua/test/join. Код доступу 525465.
  • Вивчіть параграф 44. Тему "Звертання" вам легше буде опанувати, переглянувши відеоурок. (Опрацювавши матеріал, ви повинні знати: що таке звертання, які є види звертань, розділові знаки при звертанні).
  • У зошитах виконати вправу 470.
  • Виконайте завдання, перейшовши за посиланням   https://naurok.com.ua/test/join. Код доступу 462792. 
  • Завдання будуть активні до 11 квітня до 22.00. 

Українська література.
Знайомимося з творчістю М.Т.Рильського.

  • Прослухайте зіркову історію Максима Рильського від його правнука, перейшовши за посиланням. 
  • Навчіться виразно  читати вірші поета. Один твір ( на вибір; ст.210-212) вивчіть напам'ять. 
  • Виконайте завдання, перейшовши за посиланням https://naurok.com.ua/test/join.  Код доступу 903988.
  • Для успішного виконання завдань вам необхідно буде переглянути матеріал у підручнику  на ст. 209.
  • Завдання будуть активні до 11 квітня до 22.00. 
  • Наступні  завдання ви отримаєте  13.04.2020р.

*********************************************************************************
30.03.2020
Українська мова.

     На цьому тижні ми узагальнемо з вами вивчене з теми "Другорядні члени речення". Повторюючи матеріал, виконуючи вправи, ви вдосконалите вміння розпізнавати їх у реченні, ставити до них запитання, підкреслювати їх відповідно до синтаксичної ролі. Працюйте за кроками: 

  • Повторіть вивчений матеріал про другорядні члени речення (параграф 41).
  • Перегляньте відеоурок (вдосконалите вміння поширювати речення).
  • Перегляньте відеоурок (закріпите знання про додаток).
  • Перегляньте відеурок   (закріпите знання про означення та обставину).
  • Виконайте у зошиті вправу 376. Вам необхідно буде списати лише другий абзац. Зробіть синтаксичний розбір кожного речення з цього абзацу. 
  • Виконайте завдання, перейшовши за посиланням https://naurok.com.ua/test/join. Код доступу 565137.
  • Виконайте завдання, перейшовши за посиланням https://naurok.com.ua/test/join. Код доступу 916233.
  • Завдання будуть активні до 4 квітня до 23.00. 
Українська література.

  • Опрацювати матеріал підручника (ст. 199-200)
  • Знати особливості оповідання як жанру літературного твору (ст.200; записати це в зошит).
  • Прочитати оповідання "Лось". (ст.200-203).
  • Виконайте завдання, перейшовши за посиланням   https://naurok.com.ua/test/join. Код доступу 427684.
  • Завдання будуть активні до 4 квітня до 23.00. 
  • Наступні  завдання ви отримаєте 06.04.2020р.

    ********************************************************************************
    23.03.2020
    Українська мова.
    Завдання вам слід виконати до  28.03.2020! 
    • Опрацювати параграф 43. Зрозуміти тему буде легше, якщо ви переглянете  відео №1  та відео №2
    • Повторити матеріал з теми: "Речення з однорідними членами". Вам необхідно виконати завдання, перейшовши за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join . Код доступу 815544(Результати я буду бачити в онлайн-кабінеті)   
    • У зошиті виконати вправи 461, 463. 
    Українська література
    •  Навчитися виразно читати твори П.Тичини. Одну поезію (на вибір) вивчити напам'ять.
    • Вам необхідно виконати завдання, перейшовши за посиланням    https://naurok.com.ua/test/join . Код доступу 539940(Результати я буду бачити в онлайн-кабінеті)
    • Наступне завдання ви отримаєте 30.03.2020р.

    1 коментар:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...